Buna, sunt CristinaC si sunt bloggerita veche

16 Noi

In noiembrie 2006, adica acum exact 5 ani imi faceam primul blog. Nu am recunoscut niciodata ca e al meu. O fac acum, in premiera, pentru ca am recitit cateva din posturi si imi place inca de mine cea de atunci: http://brizbriz.blogspot.com/.

In octombrie 2007 am trecut pe un alt blog, http://cristina-constantinescu.blogspot.com, pe care am scris constant sau cu intreruperi mari pana la finalul lui iunie anul acesta…

… cand m-am mutat cu arme si bagaje (arhiva si tot) pe https://cristinaconstantinescu.wordpress.com. Unde am locuit pana acum…

… cand mi-am cumparat in sfarsit domeniu. As fi facut-o si pana acum, dar sa fiu sincera nu m-am decis la un nume. Noroc cu Twitter-ul care m-a „consacrat”: @CristinaC.

Azi am luat domeniul, urmeaza sa ii dau o forma acceptabila si sa ma mut iar. Poate pentru ultima data.

7 răspunsuri to “Buna, sunt CristinaC si sunt bloggerita veche”

  1. Marian 16 Noiembrie 2011 la 11:03 #

    Cristina, vezi ca mutarea pe WP are acelasi URL ca la Blogspot.

    Love

  2. Poetesa 16 Noiembrie 2011 la 11:11 #

    Felicitari pt „mutare”, sa-ti aduca multe zambete! 😉

  3. Doru Panaitescu 16 Noiembrie 2011 la 14:16 #

    Aidi bre, ne iei cu de-astea? stiam ca esti bloggerita veche ca dara se vede cum buchisesti. url-ul si desconspirarea sunt detalii 😀

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

