De ce se schimba ora?

31 Oct

In fiecare an, Romania, ca si multe alte tari ale lumii, muta vara ceasul cu o ora, pentru ca toamna sa il mute la loc. Sa fiu sincera, pana acum nu m-am intrebat care e treaba, de ce facem asta.

Da, bine, inteleg utilitatea: zi mai lunga, timp mai mult vara pentru viata personala, cea dincolo de birou. Dar nu am stiut explicatia care a stat la baza acestei decizii si, mai ales, nu i-am cunoscut pana acum, globalitatea.

O scurta istorie si explicatie a cursei anuale pentru mai multa lumina a zilei. Sau, cum zice clipul, the annual madness that is daylight saving time.

3 răspunsuri to “De ce se schimba ora?”

  1. Mihnea 31 Octombrie 2011 la 13:38 #

    :)))

  2. claudiu 16 Noiembrie 2011 la 9:40 #

    lasa prostiile si hai sa ne mai vedem si noi impreuna cu fetele. cand ai de gand sa organizezi meeting-ul (intalnirea)?

    • Cristina Constantinescu 16 Noiembrie 2011 la 11:28 #

      Claus baby, dar tu ce treaba ai? Treaba mea e sa vin cu buna dispozitia, ceea ce stii ca se rezolva. Treaba ta cred ca e sa ne aduni… Asa ca hai la treaba! 😛

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

