De week-end, de la o nunta unde mirii probabil au primit o casa noua (:P)

8 Sep

Pentru ca pentru mine acum incepe week-end-ul. Muntele ma asteapta pe mine si pe 26 din cei mai apropiati prieteni ai mei. :))
Pentru ca le-am promis unora din acesti 26 de prieteni ca ii voi distra cu clipul asta, mai ales ca unii tocmai ce au facut „pasul” cel mare.
Pentru ca nu am mai scris demult pe blog, dar imi doresc.
Pentru ca mor de ras de fiecare data.

Un răspuns to “De week-end, de la o nunta unde mirii probabil au primit o casa noua (:P)”

  1. Miruna Chelban 13 Septembrie 2011 la 12:53 #

    Cristinelu…esti super tare:))))))) m-am prapadit de ras desi taman plangeam ca mi-a plecat Luca la gradi :(((. Asa ca mereu ai leac pentru orice esti tare. pup

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

