Mersul la sala e ca mersul la dentist. Not.

6 Sep

http://web-spot.ro/banners/fitcurves/285×130.swf
<!–

Nu? Decat sa te duci la sala sau la dentist mai bine bei un pahar plin ochi de pelin. In care torni si putin ulei de ricin pentru… senzatii tari. Si asa e ca asociati transpiratia si durerile musculare de la sala de fitness cu extractia unei masele sau o obturare de canal? :))

Errrr… wrong! Eu in urma cu cativa ani am gasit dentistul perfect. La care, atunci cand e nevoie, ma duc cu drag. Ca stiu ca nu o sa ma doara nimic si ca o sa fie chiar putin distractiv. Dar ma rog, despre Laura intr-un episod viitor. 🙂

Voi acum stiti deja ca vreau iar sa laud sala mea de fitness-pereche si implicit pe mine sa ma laud ca ma tin de treaba si ma duc aproape zilnic. Asa ca trec la subiect: am fost si la ZUMBA, tot la FitCurves. Si mi-a placut! Si o sa ma mai duc pentru ca e fun, si e cu muzica frumoasa, si invat sa si dansez dansuri latino-americane, nu numai sa imi lucrez grupele de muschi, si rad mult.

Cel putin asa de mult am ras cand am fost acolo saptamana trecuta cu Pietricel, Anurim, Raluxa si alte fete cucuiete pe care le pup si le salut. 🙂

Serviti va rog ceva poze.

2 răspunsuri to “Mersul la sala e ca mersul la dentist. Not.”

  1. pietricel 13 Septembrie 2011 la 23:19 #

    si noi te pupaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! adica eu:)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Daca nu se poate mai bine, macar sa nu fie mai rau | iYli - 8 Septembrie 2011

    […] plus te sfatuiesc sa citesti si parerea Cristinei Constantinescu, Mersul la sala este ca mersul la dentist. Not. Cristina este o membra fidela a […]

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

