Concert tribut Amy Winehouse cu Maria Radu, Nico, Rona Hartner si Paul Seling (foto si video)

25 Aug

Marti am fost la concertul tribut in memoria Amy Winehouse, organizat de Events, sponsorizat de Ciuc si sustinut de Maria Radu, Nico, Rona Hartner si Paula Seling.

Eu ma dusesem sa o aud pe Maria Radu si eram curioasa de Rona Hartner. Pe prima o urmaresc demult, inca din perioada colaborarii cu Vank sau a piesei „M-am indragostit un pic”, pe care a si cantat-o aseara. Pe a doua nu o auzisem niciodata cantand, dar auzisem ca orice aparitie a ei se lasa cu show. 🙂

De Nico si de Paula Seling nu aveam decat pareri de bine. Dar nici nu m-as fi omorat sa ajung la vreun concert de-al lor. Mi se parea ca au ramas blocate intr-un moment al „muzicii usoare romanesti”. E… nu e chiar asa. Nico a cantat doar doua piese, foarte misto interpretate.

Paula Seling insa a cantat spre o ora si pot sa va zic ca am devenit fan. Fata stie muzica. Da, e blocata intr-o combinatie de Monica Anghel si Luminita Anghel, cel putin in ceea ce priveste alegerea pieselor. Dar cand o scoti pe ritmuri black, maaaan, the girl can sing! 🙂

Vreau doar sa auziti versiunea „Back To Black” a Paulei.

Si pozele, marca proprie.

5 răspunsuri to “Concert tribut Amy Winehouse cu Maria Radu, Nico, Rona Hartner si Paul Seling (foto si video)”

  1. Tudor 25 August 2011 la 11:09 #

    Maria Radu imi placea acum multi, multi ani, cand era in trupa Van Noizz

    • Cristina 25 August 2011 la 11:19 #

      Si mie. Si se pare ca imi place si acum. 🙂

  2. locke 25 August 2011 la 12:30 #

    Paula Seling canta super misto Back to Black!

  3. Anonim 29 August 2011 la 15:37 #

    piesa cantata de nico nu o ai?mi-as dori sa o ascult….daca se poate…mersi oricum

    • Cristina Constantinescu 29 August 2011 la 16:08 #

      nu, pe cea cantata de nico nu o am. 😦 in plus, toate filmarile mele se aud fff. prost din cauza ca am stat fix langa boxa.

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

