Mi-am cunoscut sala de fitness pereche

16 Aug

Stiti cum se zice ca fiecare avem pe lume un suflet-pereche? Si sufletul ala pereche vine cand te astepti mai putin, dupa ce ai testat mai multe suflete care s-au dovedit gresite pentru tine. Si sufletul asta pereche umple toate golurile pe care nici nu le constientizai. Are exact trasaturile pe care ti le doresti, te pupa daca iti plac pupaciosii, petrece daca iti plac petrecaretii, se aventureaza daca iti plac aventurosii.

Asa e si cu mine si salile de sport. Am incercat multe. E drept, eu de fapt cautam un bazin de inot. Si uite asa am testat si sali de fitness, ca vin la pachet de multe ori. In plus, cand am gasit bazinul de inot perfect, s-a dovedit ca cele 100 de bazine efectuate per sesiune nu au deloc efectul scontat. De a-mi scadea greutatea fundala adica. 😀 Si iar da-i si lupta, si cauta, si intreaba o lume intreaga.

Stiam ce caut. Vizualizam antrenamentele la sala-pereche in visele mele de primavara, cand lupta cu kilogramele e cea mai apriga, pentru ca vine vara.

Stiam ca trebuie sa fie intense pentru ca am multa energie. Scurte pentru ca nu-mi place sa transpir pe perioade lungi de timp. Insotite de muzica motivanta data tare, ca sa ma simt ca intr-un film cu sportivi de performanta. Intr-o locatie centrala, cat mai aproape de casa, pentru a ma deplasa cu bicicleta. Cu traineri fun si care stiu sa imi recomande miscari speciale, potrivite cu mine si constructia mea fizica.

Si am gasit-o! Si va povestesc si voua despre ea, poate o identificati si voi ca fiind sala-pereche.

Se ia o camera patrata, cat o sufragerie de mare. Se aseaza in ea, intr-un cerc larg, aparate de fitness noi, ultimul racnet, care lucreaza in sistem hidraulic. Asta inseamna ca nu sunt de-alea clasice, cu greutati, ci din alea care lucreaza cu aer dozat direct proportional cu efortul depus: cu cat tragi mai tare, cu atat ele se opun mai tare. Aparatele se intercaleaza cu un numar egal de steppere. Uite:

De ce imi place? Pai sa luam pe rand ce va ziceam mai sus:
Antrenamentul e intens. Fiecare aparat lucreaza sustinut, timp de 30 de secunde, o grupa anume de muschi, urmat de stepper care ii relaxeaza si ii ajuta sa se dezvolte. Transpiri o fantana, vorba Roxanei.
Antrenamentul e scurt. Dureaza 30 de minute. 3 ture de aparate si de steppere, a cate 30 de secunde fiecare. Scurt si la obiect. Cardio, forta, stretching la final si gata!
Antrenamentul e insotit de muzica motivanta plus de o voce inregistrata care te anunta cand trebuie sa schimbi aparatul si sa incepi cele 30 de secunde de miscare.
FitCurves este la Vitan, foarte aproape de Bucuresti Mall. Uite aici pagina de contact. Ma desparte de sala o strada, respectiv Popa Nan.
Sesiunile de training sunt coordonate de Paula, Ana-Maria sau Ramona. Ele nu te scapa din ochi si iti indica miscarile potrivite cand vine randul stepperelor.

Asta e! Gata, i-am facut reclama. Pentru ca mie mi se potriveste manusa. Pentru ca de cand am intalnit sala asta ma simt mai bine. Pentru ca imi face chiar placere sa ma duc in fiecare zi.

Pe Facebook o gasesti aici – http://www.facebook.com/FitCurves

Lasa-mi o vorba sa imi spui cum ti se pare.

4 răspunsuri to “Mi-am cunoscut sala de fitness pereche”

  1. iYli 2 Septembrie 2011 la 15:09 #

    Frumos la sala, de-abia astept sa merg la saptamana de antrenament. Pana atunci, azi ajung la tae bo iar ;;)

    • Cristina Constantinescu 2 Septembrie 2011 la 15:25 #

      Pai dai semn. Poate mergem impreuna intr-o zi. Eu in general ma duc dimineata… 😀 In fiecare zi.

Trackbacks/Pingbacks

  1. FitCurves, o noua abordare in fitness. Sa vedem daca functioneaza... | raluxa.com - 2 Septembrie 2011

    […] impresia la prima vedere, ci o metoda originala de a aborda sportul in indoor, asa cum citeam pe blogul Cristinei si am inteles ieri in persoana, la ei in vizita: Se ia o camera patrata, cat o sufragerie de mare. […]

  2. Mersul la sala e ca mersul la dentist. Not. « Cristina Constantinescu - 6 Septembrie 2011

    […] acum stiti deja ca vreau iar sa laud sala mea de fitness-pereche si implicit pe mine sa ma laud ca ma tin de treaba si ma duc aproape zilnic. Asa ca trec la […]

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

