TOP 10 poze de vara din vacantele mele preferate – Corfu 2006

12 Aug

Anul asta, din motive de casa noua, am spus pas vacantelor de vara, celor care implicau huzureala la piscina sau la vreo mare albastra. Care ar fi insemnat plimbari pe sub palmieri si distractii nocturne pline de amintiri.

N-avem. Anul asta pas. Poate la anu’. Dar mi-e dor. Asa ca uite niste poze din vacantele mele de vara preferate. Mi-e pofta de multe poze, deci le iau in ordine. Prima parte: Corfu 2006. Urmeaza Barcelona 2007, Grecia continentala si Corfu 2008, Coasta de Azur 2009, Zakynthos 2009, Mykonos 2010.

Vacanta de vara din 2006, din Corfu. Stiti voi, „acolo locuieste sufletul meu” inca.

3 răspunsuri to “TOP 10 poze de vara din vacantele mele preferate – Corfu 2006”

  1. locke 16 August 2011 la 9:11 #

    Foarte misto!:)

  2. another cherry 16 August 2011 la 10:25 #

    like nene, like:)

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

