Aventuri blonde in marele oras – Disparitiile misterioase ale pisicii dracesti – Partea 2

11 Aug

La mine in casa, de aproximativ 8 ani traieste o pisica draceasca. Ea este facuta din catifea neagra si draci de aceeasi culoare. La prima vedere, nimic deosebit. Daca nu iei in considerare faptul ca ochii ei verzi lumineaza pe intuneric precum lanternele. Dar mai important, ca pisica draceasca are abilitatea de a disparea si aparea misterios, mai ceva ca Houdini.

Citeste si partea 1, ca sa intelegi contextul istoric.

Viata mea cu pisica draceasca mergea lin. Eu am mai imbatranit cativa ani, ea a crescut. Deasupra noastra plana inca misterul imposibilitatii ca o pisica abia nascuta sa sara de la etajul intai, dar lucrurile nu au fost niciodata dovedite. Cum ziceam, eram fericite. Eu imi gateam mancaruri bazate preponderent ingrediente cum ar fi pieptul de pui si ficatul, felurile preferate, ea torcea multumita.

Pana intr-o zi. Cand ajung acasa de la serviciu, bag cheia in usa, fac un pas in casa si astept sa mi se incolaceasca felina draceasca printre picioare. Dar nimic! Nu concepeam mersul prin casa fara a ma impiedica de o bucata de catifea neagra. Strig alintat: Freddie! Felina adorabila… Nimic! Sunt siderata: ma afla in fata unei premiere nemaivazute. Nici macar un sunet plin de repros pentru ca a stat singura o zi intreaga, nu tu un miorlait violent de foame, nicio mustrare sub forma unor hartiute tocate marunt-marunt prin casa. Nimic! Liniste si pace. O disparitie misterioasa se petrecuse.

Judec la rece: pentru a doua oara de cand o cunoscusem, pisica draceasca sarise pe geam. Cum? Geamurile erau inchise. Nu stiu. Cert e ca nu se mai afla in casa. Inima imi bate nebuneste, pulsul se accelereaza. Trebuie sa o gasesc! Trecusera ore intregi si ea n-a aparut. E de neconceput. Inexplicabil…

Dau fuga afara, in locul in care, cu ani in urma, pui fiind, alesese sa se intoarca la mine. Nu e. O strig disperata, o caut pe sub masini, in jurul blocului, prin canale. Strabat sute de metri de spatii verde, hatisuri complicate, nu prea curate si o zaresc! E speriata, disperata chiar. Mi-e clar ca vrea sa vina urgent acasa. O strig bucuroasa, se uita la mine. Stiti, ea e mai uimita asa… Ajung langa ea, dar ezita. Ma gandesc: desigur, vocea mea suna altfel aici, afara, fata de cum suna in casa. Reusesc sa o prind, o mangai sa o linistesc. Toarce. Plec cu ea spre casa, se zbate dar nu-i dau drumu. Trebuie sa ajung cu ea in siguranta acasa si acolo totul va fi bine.

Ajung cu greu in apartament, ea destul de ciufulita de stransoarea mea, eu destul de zgariata de de ghearele ei protestatare. Urc scarile, ajung in dreptul apartamentului si stupoare: o pisica gri ma astepta la usa. Ma uit la pisica draceasca din brate. Era uimita. Ma uit la cea gri. Uimita. Amandoua cu ochi beliti, verzi, diavolesti. Pisica gri se scutura si se scarpina. Din ea se ridica un nor. Cea neagra mi se zbate in brate. Ii dau drumul. Se intalnesc pentru o clipa, se confrunta, cea neagra se intoarce si pleaca in fuga. Cea gri mi se gudura catifelat si murdar de un picior. Imi lasa o dara de albeata.

Ma uit atent: e chiar pisica mea. O mangai pe cap. Varul alb prin care se tavalise dracoasa imi ramane pe mana. Si realizez. Fireste, e elementar: se deghizase. Reusise o noua disparitie prin mijloace demne de un magician. Bravo! Bravo! Bravo!

3 răspunsuri to “Aventuri blonde in marele oras – Disparitiile misterioase ale pisicii dracesti – Partea 2”

  1. locke 11 August 2011 la 12:03 #

    Daaa, imi amintesc de neagra varuita!=)))))

  2. Dede 11 August 2011 la 14:11 #

    si inca nu avem finalul, concluzia disparitiilor :)))

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

