Izabela Barbu a scris povestea Jezebel de la banci la romante

10 Aug

Cum va ziceam aici, am avut saptamana trecuta ocazia sa o revad pe Jezebel intr-un cadru perfect pentru muzica ei: petrecere si antren de buna calitate la lansarea noului restaurant La Mama de pe Lipscani.

Anterior o ascultasem pe Izabela Barbu la un bal de caritate organizat pentru pictorul Bogdan Mihai Radu. Jezebel a sustinut atunci un concert cu muzica romaneasca interbelica, chansonette si melodiile Mariei Tanase. Am ovationat. M-am indragostit de o voce. Se joaca asa de bine cu melodia, cu vocea asta a ei incat, impreuna cu prietenii prezenti, am glumit spunand ca ar fi in stare sa sparga paharele aflate prin preajma.

Nu am gasit un exemplu pe youtube suficient de relevant, realitatea intrece inregistrarea, dar uite ceva care sa va faca o idee:

Dupa concert am stat si de vorba cateva minute. Mi-a povestit ca a lucrat in banci timp de 20 de ani pana sa aiba curajul sa faca pasul decisiv catre muzica. Mi i-a laudat pe cei 2 super instrumentisti cu care se insoteste, Ciprian Parghel la contrabas si Puiu Pascu la pian. M-a rugat sa ii trimit pe mail pozele pe care i le-am facut. Imi pare tare rau ca nu m-am straduit sa prind cadre mai bune. Promit sa ma revansez cu prima ocazie.

De ce scriu postul asta? Pentru ca vreau sa o tineti minte pe Izabela Barbu si data viitoare cand veti vedea trupa Jezebel cap de afis si o veti auzi cantand, sa va amintiti de blogul asta si de recomandarile de exceptie pe care le primiti aici. Totul e pe interes, nu? 😛

Un răspuns to “Izabela Barbu a scris povestea Jezebel de la banci la romante”

  1. razvan stoenescu 6 Ianuarie 2012 la 14:56 #

    Da, Izabela e una din cele mai bune voci romanesti in viata !

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

