Arena Nationala, un inceput frumos… Pareri?

8 Aug

Sambata noapte am fost si noi la Arena Nationala, am vazut-o in nocturna, pe la 2 jumate. A fost o noapte frumoasa: club True din centrul vechi, muzica live si Bacardi, apoi la stadion pentru cateva poze.

Arata asa cum ar trebui: curat, civilizat, impunator. Intr-un fel am crescut pe stadioane si terenuri de sport. Ceea ce face diferenta intre niste spectatori civilizati si unii care scuipa seminte pe jos este chiar locatia. Daca Arena Nationala va fi intretinuta asa cum trebuie, vom asista la multe actiuni frumoase acolo: meciuri, competitii sportive, concerte.

Nu ma intereseaza discutiile legate de Oprescu si de cine a inceput si cine a terminat acest proiect. Arata bine. Oricine ar fi fost implicat a facut treaba buna.

Tribuna oficiala are scaune de „piele” foarte frumoase si confortabile, aparent fara un model coloristic anume. Un sir de scaune este brand-uit cu noul logo „Arena Nationala”.

Restul tribunelor sunt tricolore. Vor inspira succesele echipei nationala si ale suporterilor ei fara a fi insa foarte intrusiv sau prea transant in ros-galben-albastrimea lor.

Ati fost sa vedeti noua Arena Nationala? Pareri?

7 răspunsuri to “Arena Nationala, un inceput frumos… Pareri?”

  1. Anonim 8 August 2011 la 10:06 #

    parerea mea e ca nu vor rezista mult timp scaunele alea frumoase. anforciunatli

    • Cristina Constantinescu 8 August 2011 la 10:11 #

      Imi plac mesajele puse acum prin toate parcurile din Bucuresti. Ele zic ceva de genul: e obligatia administratiei sa puna gazon, pomi si flori, sa asfalteze aleile si sa faca mereu curat; e obligatia cetatenilor sa le mentina curate.
      Asa si cu Arena Nationala: administratorii trebuie sa inlocuiasca ce e stricat, sa puna mereu flori, sa faca curat. Oamenii insa trebuie sa inceteze sa se mai comporte „ca pe stadion”. 😉

  2. Tudor 8 August 2011 la 10:10 #

    Bravo, banuiam ca e frumos, imi pare rau ca nu am fost in Buc sa pot sa il vizitez si eu. O sa merg oricum la meciuri, dar acum era o acazie de a ajunge in locuri in care altfel nu ai cum, gen tribuna oficiala, vestiare, etc.

    • Cristina Constantinescu 8 August 2011 la 10:14 #

      Nici noi nu am vazut vestiare. Doar in tribuna oficiala de sus pana jos si la baie unii dintre noi. Feed-back pozitiv pe linie. 🙂

  3. locke 9 August 2011 la 10:45 #

    N-am vazut-o. Arata misto in poze. Vreau concerteeeee!!!!

Trackbacks/Pingbacks

  1. 3 orase mari care NU mi-au placut « Cristina Constantinescu - 9 August 2011

    […] un spectacol de strada fantastic. O fraza speciala e de zis despre O2 Arena, mai ales in contextul deschiderii Arenei Nationale din Bucuresti. O2 Arena este o sala polivalenta in adevaratul sens al cuvantului: concerte, meciuri […]

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

