S-a deschis un nou restaurant La Mama in centrul vechi, pe Lipscani

5 aug.

Aseara s-a deschis oficial un nou La Mama in ventrul vechi al Bucurestiului, chiar pe Lipscani. Arata bine locul, a fost pastrata identitatea celorlalte restaurante La Mama. Dupa cum mi-a zis chiar Catalin Mahu, seful restaurantelor La Mama, exista totusi cateva elemente specifice acestei locatii.

Vinoteca. Ocupa intreg peretele restaurantului si ofera clientilor ocazia sa isi aleaga vinul preferat.
Masa de fier forjat. Sensibil diferita din punct de vedere vizual fata de restul mobilierului. „Aceasta masa va fi rezervata exclusiv clientilor care vin foarte des, semn ca se simt la noi chiar ca la mama acasa.”
Toaletele. Aseara nu erau, dar vor contine rugamintea pe care managementul o adreseaza clientilor de „a nu uda florile”. :))

Vinoteca si masa clientilor fideli

Am fost intampinati de gazde cu sampanie, o lista generoasa de bauturi de calitate, mancaruri specifice La Mama si muzica live. Despre trupa Jezebel si solista Izabela Barbu cu voce divina, intr-un post viitor.

Merci Roxana si #lamamalipscani pentru invitatie si pentru o seara foarte misto.

Ah, si sa nu uit: aseara l-am cunoscut pe Nihasa. Atat.
OK, OK, daca zice si el ceva de bine de mine poate revin pe subiect si zic si eu ceva de bine de el. :))

Am mai petrecut cu Pietricel, Maldita si Mihnea. Nihasa ne-a facut onoarea sa ne si imortalizeze:

4 răspunsuri to “S-a deschis un nou restaurant La Mama in centrul vechi, pe Lipscani”

  1. locke 8 august 2011 la 9:27 #

    Ce misto a iesit Mihnea in poza

  2. baleanu.stelian00@gmail.com 8 noiembrie 2012 la 20:45 #

    Frumos restaurant merita toți bani

Trackbacks/Pingbacks

  1. Izabela Barbu a scris povestea Jezebel de la banci la romante « Cristina Constantinescu - 10 august 2011

    […] va ziceam aici, am avut saptamana trecuta ocazia sa o revad pe Jezebel intr-un cadru perfect pentru muzica ei: […]

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu: