Aventuri blonde in marele oras – Disparitiile misterioase ale pisicii dracesti 1

1 Aug

La mine in casa, de aproximativ 8 ani traieste o pisica draceasca. Ea este facuta din catifea neagra si draci de aceeasi culoare. La prima vedere, nimic deosebit. Daca nu iei in considerare faptul ca ochii ei verzi lumineaza ca lanternele pe intuneric. Dar mai important, ca pisica draceasca are abilitatea de a disparea si aparea misterios, mai ceva ca Houdini.

Prima disparitie s-a intamplat inca din capul locului, din momentul in care destinele noastre s-au intalnit prima si intaiasi data. Ma mutasem intr-o casa noua si ma decisesem sa ma intovarasesc cu o felina frumoasa, care sa imi bucure viata. Am plecat pe-o straduta din spatele blocului unde stiam ca gasesc matze berechet, am identificat cuibul de pisici colcaitoare, mici-mici abia nascute, am ales-o pe cea mai frumoasa din ele, alba cu ochi negri si am luat-o acasa. I-am oferit laptic de aceeasi culoare cu blanita ei si un culcus cald. Si-am plecat in treaba mea.

O juma’ de ora mai tarziu m-am intors acasa. Puiul meu de pisica alba nu era. Trebuie ca se ascunsese prin cotloanele intunecate ale casei mele noi. Imperturbabila, am judecat: ma voi duce afara sa iau un alt pui de pisica. Cu acesta al doilea pui ma voi imprieteni, il voi hrani, ma voi juca. Va marturisesc gandul ascuns: sa ma folosesc de ea pentru a scoate pisica alba luxoasa din ascunzisul ei minuscul, sa o pastrez si sa scap de „momeala”.

Zis si facut! Am ales din spatele blocului un pui secundar de pisica: intamplator neagra, slaba si cam uratica. Dar prietenoasa! Ne-am jucat, ne-am pupat, am hranit-o. Totusi, cea alba nu se lasa descoperita. Uf, trebuia sa plec in week-end la mare! Am facut ce ar fi facut oricine in locul meu (nu?): am lasat toate usile la toate mobilele deschise (nu care cumva sa fie prinse felinele in capcana), toate geamurile (sa aiba aer), am indestulat cateva castroane cu apa si mancare, am incuiat casa si-am plecat, lasand in prag o pisicuta mica-mica neagra cu ochi verzi si una alba, ascunsa pe te-miri-unde.

Final de week-end. Revin acasa cu o frica teribila in san: daca micile creaturi s-au prins in vreo mobila si si-au gasit sfarsitul in casa mea, imputind-o fara speranta? Daca nu le ajunsese mancarea si apa? Daca…?

Ei bine… surpriza! La intoarcerea acasa nicio pisica nu mai locuia in apartamentul meu. Mirosul era corespunzator, zero mortaciuni minuscule. Mancarea neatinsa. Apa nebauta. Totul curat, dar neinsufletit. Am verificat cu infrigurare toate colturile, ascunzisurile posibile. Nimic! Contrariata, am realizat ca o disparitie misterioasa se petrecuse.

Cum reusisera doua pisici mici, de lapte, sa dispara din apartamentul meu de la etajul 1? O saptamana intreaga am strigat pis-pis prin casa si am pus apa si mancare proaspete in castroane. Doar-doar micile creaturi s-or indupleca sa iasa din ascunzis. In zadar!

Abia o saptamana mai tarziu, un prieten, in vizita fiind, admirand peisajul de pe geam, ascultandu-mi incredibila poveste ma intreaba imperturbabil: Si zici ca ai in casa o pisica neagra, mica de tot cu o privire draceasca asa?
Da, da, raspund eu. A disparut ca un gand: fara urma.
Stiu eu unde e, zice. Uita-te pe geam. E jos si se uita la noi. Du-te si ia-o. Cred ca pisica asta a lui Houdini a decis sa-si faca uimitoarea aparitie!

5 răspunsuri to “Aventuri blonde in marele oras – Disparitiile misterioase ale pisicii dracesti 1”

  1. locke 1 August 2011 la 12:40 #

    ia! neagra uimita la tine pe blog! ce faci tu, pisella?

  2. Cristina Constantinescu 1 August 2011 la 13:33 #

    am inceput sa o fac de rusine pe blog. astea e partea intai! urmeaza inca doua parti. sa ii fie de invatatura de minte… :))

  3. Dede 1 August 2011 la 14:13 #

    imi era dor de povestea asta 🙂 s-a petrecut si vreo disparitie recenta de zici ca urmeaza 2 parti? Firfi strikes again ? :))) PS: imi place maxim de ea!

    • Cristina Constantinescu 1 August 2011 la 14:38 #

      Da, exact. Firfi strikes again! A treia oara!
      De-asta m-am apucat sa povestesc si primele doua parti. Ca sa ajung la a treia si cea mai recenta: din w-end-ul asta chiar. Urmeaza deci inca doua episoade… 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Aventuri blonde in marele oras – Disparitiile misterioase ale pisicii dracesti – Partea 2 « Cristina Constantinescu - 12 August 2011

    […] si partea 1, ca sa intelegi contextul […]

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

