Cum reactioneaza barbatii cand aud de casatorie

26 Iul

Azi imi propuesesem sa scriu despre un subiect destul de simplu si la-ndemana: fericirea. Da, da, simplu si la-ndemana, ce mare lucru?!?! 🙂 Dar uite ca m-am impiedicat de pragul usii de la Breaza, mi-am dat o unghie peste cap si s-a dus naibii fericirea mea. Cand sa fiu si eu gurul unei generatii de nefericiti… puf, fuse si se duse!

Azi deci nu avem fericire. Reveniti maine.

Va ofer in schimb intelepciune pe paine. Va arat cum reactioneaza barbatii cand aud de casatorie. Atentie! Clipul nu e pentru domnisoarele slabe de inima. Dar celor puternice le recomand calduros sa ia notite!

5 răspunsuri to “Cum reactioneaza barbatii cand aud de casatorie”

  1. Anonim 26 Iulie 2011 la 11:49 #

    =)))) parca vad pe dracu’ nu alta! :)) sarmanii!!! mi-e putinel mila de ei. de mici sunt bombardati cu asa nefericire.

  2. vlad 26 Iulie 2011 la 11:59 #

    acuma, sincer sa fiu , mai conteaza si cu cine te casatoresti 😉 😛

  3. Cristina Constantinescu 26 Iulie 2011 la 14:38 #

    Da, da, Vlad… conteaza cu cine te casatoresti, cum sa nu? Dar tine minte: toate ne tragem din astfel de animalute spalate pe creier! :)) Unele insa mai reusim sa ne mai tinem nebunia in frau.

  4. Anonim 29 Iulie 2011 la 16:18 #

    wooooow!
    recunosc ca mi-a placut clipul. sunt sigur ca baietelul va deveni un barbat care nu se va casatori niciodata. cu o femeie.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cea mai tare cerere in casatorie! | Valentin Bosioc - 30 Iulie 2011

    […] la Cristina un filmulet amuzant tare: cum reactioneaza barbatii cand aud de casatorie. E amuzant filmuletul si […]

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

