Brandurile care m-au fidelizat si povestea noastra

19 Iul

Pe masura ce imbatranesc (aici e momentul in care veniti voi cu „nu, nu, vai, tu nu, niciodata…”) constat ca am facut ceva fixatii pe anumite servicii si produse. Nu-i vorba, sunt fixatii corecte, validate in timp. Adica mi-am luat un numar consistent de tzepe testand concurenta pana m-am convins ca aveam dreptate de prima data si ca:

Blackberry imi ofera numarul corect de butoane, de luminite si de asezare a lor in tastatura. E drept, e scump sa ai net pe Blackberry, caci pe langa providerul de net mai trebuie sa platesti si abonament de RIM. Dar face! Dupa ce l-am primit, aproape imediat mi-am dat seama ca pot declama linistita: „I will never be borred again!”

Pantofii Clujana si-au mentinut calitatea care ii califica pe vremea lui Ceausescu sa mearga aproape exclusiv „la export”. Nu stiati ca mai exista? Nici eu pana nu mi-am luat in primavara asta o pereche. Am mers pana intr-acolo incat am sunat la Cluj si le-am propus sa colaboram pe partea de branding. Am aflat ca nu au absolut niciun magazin in Bucuresti, cele care exista sunt reselleri si nu au acordul lor.

ING Bank face campanii frumoase care oglindesc (intr-o mult mai mare masura fata de concurenta) realitatea. De exemplu acum mor de drag sa ma duc in self-bank-urile ING si sa ma asez pe scunele alea „de om mare”. Sunt uriase, ma simt un liliputan. ING mi-a dat de doua ori credit (o procedura altfel oribila si cu consecinte nasoale pe termen lung) in cateva zile si cu efort minim din partea mea. Stiu ca nu ar trebui sa fie o exceptie, dar e.

Ciorapii Pompea nu se rup. Punct. Plus sunt fini si multicolori. Si nu sunt scumpi. Dar ii gasesc cam rar… din ce in ce mai rar.

Radio Guerrilla e consecvent in a ma reprezenta. Nu e nimic care sa imi displaca. Nu mai am nevoie de niciun alt post de radio. Recunosc Guerrilla si cu ochii inchisi. Imi place pana si „batranelul” de Vintila cu fixatiile lui aproape pensionaresti. Imi plac craioveanul Craioveanu si Dobrovolschi. Imi plac piesele din heavy rotation. Le pot invata pe dinafara ca nu sunt prea multe.

– to be continued –

Anunțuri

4 răspunsuri to “Brandurile care m-au fidelizat si povestea noastra”

  1. locke 19 Iulie 2011 la 12:37 #

    Nu imbatranesti, te inteleptesti:D

  2. Tudor 25 Iulie 2011 la 11:49 #

    +1 pentru ING si Guerrilla.
    Ciorapiii si pantofii nu se aplica din motive subiective
    -1 pentru Blackberry, nu am avut niciodata, nu imi doresc (tocmai am refuzat unul cadou cu tot cu abonament), nu cred ca e pentru mine

    As mai adauga 2 pt mine (probabil ca sunt mai multe, dar nu imi vin acum)
    din Ro: eMAG – incredere, promtitudine, produse pe stoc cu livrare imediata
    de afara: Apple – Nu numai ca produsele lor sunt cateva clase peste cele ale concurentei, insa toate sunt inovative, sunt exact genul meu. Si zic asta incercand sa nu ma las influentat de marketingul lor genial

  3. Cristina Constantinescu 25 Iulie 2011 la 11:51 #

    Tudor, mi-ai infipt un cutit in inima cand mi-ai spus ca ai refuzat un Blackberry cadou… Si cand te gandesti ca al meu mai are putin si isi gaseste obstescul sfarsit… :(( Of, of, asa e pe lume nedreptate. 😛

  4. Anonim 11 August 2011 la 4:52 #

    Ce ma bucur ca iti place BlackBerry!

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: