Pe 26 iulie salvam vieti si intram in Cartea Recordurilor

18 Iul

Pe 26 iulie voi fi, impreuna cu minim alti 7.000 de oameni, pe stadionul Dinamo. Scopul este sa invatam simultan tehnici de resuscitare si de acordare a primului ajutor. Evenimentul este organizat de Salvarea Bucuresti si daca se vor inscrie 7.000 de romani, evenimentul va inscrie Romania in Cartea recordurilor.

Site – www.salveazatu.ro
Prezentare eveniment – http://www.salveazatu.ro/images/stories/record%20mondial%20v09.pdf
Eveniment Facebook (slaba activitate aici, de-abia l-am gasit) – http://www.facebook.com/event.php?eid=205417076175525

Se pune cam mult accent pe inscriererea in cartea recordurilor si cam putin pe importanta efectiva a cunostintelor de acordare a primului ajutor. Dar deh, o paine din marketing mancam cu totii…

De ce ma duc? Pentru ca am constatat o lipsa oribila de reactie a oamenilor (in special in Bucuresti) la trecerea pe langa un om cazut la pamant. Zeci de prejudecati (e vagabond, e potential hot de buzunare, e beat etc.) ne impiedica sa punem mana si sa incercam sa ajutam. Chiar eu am cazut pe gheata iarna trecuta in plina strada si am stat intinsa cateva minute bune sa imi revin, fara ca cineva sa ma intrebe macar daca am nevoie de ajutor. Oamenii se uitau, aveau instinctul sa intinda mana, dar isi aminteau ca e mai bine sa nu se bage si treceau mai departe. Poate o actiune de asemenea amploare sa ne repare.

Deci hai, care mai vine? Inscrierea aici: http://www.salveazatu.ro/index.php?option=com_forme&fid=1

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

