Ziua in care nu s-a nascut nimeni…

16 Iul

… pe Facebook. Din 600+ de prieteni, niciunul.
In schimb am editat sectiunea „despre mine”.

Later edit: … dar nu-i nimic, ca azi (am intrat deja intr-o noua zi), s-au nascut 7!!! Sa vezi ce ne mai veselim.

2 răspunsuri to “Ziua in care nu s-a nascut nimeni…”

  1. Marian 16 Iulie 2011 la 22:54 #

    Normal ca nu s-a nascut nimeni, sunt deja nascuti. In schimb azi am serbat-o pe mama mea…

  2. Cristina Constantinescu 16 Iulie 2011 la 23:56 #

    hehe, la multi ani, sa iti traiasca si sa fie sanatoasa. m-as imprieteni cu dansa pe fb numai ca sa am si io un aniversat la anu’ pe vremea asta. :))

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

