Biciclesc, deci exist…

9 Iul

Sunt biciclista de Bucuresti. Practicanta. Adica imi fac treburile cotidiene incalecand pe-o sa. Ma duc pe bicicleta unde am treaba serioasa, imbracata de treburi serioase. Ma duc pe bicicleta la bere, imbracata de bere. Merge treaba, nu ma plang. Am niste sisteme:
* merg ca o masina (pe strada), respectand regulile de circulatie normale, cu exceptia zonelor unde exista banda de biciclisti. Caz in care profit. Mai mult ca sa vada lumea ca exista motive palpabile pentru aceste benzi: eu si altii ca mine cu bicicletele din dotare.
* am (cam) mereu la mine un tricou de schimb, o pelerina de ploaie care se strange cat un portofel si (bani sa-mi iau) servetele umede pentru un eventual „dus” inainte de meeting.

Ce zice lumea cand ma vede biciclind? Veti constata ca nu exista nicio concluzie. Daca sunteti destepti, trageti voi una!

Ah, te admir. Te pastrezi in forma si mai si respiri aer curat.
As merge si eu cu bicicleta la birou, dar…
– transpir ca porcu’.
– mi-e o lene dimineata…
– nu am unde s-o parchez.
Deci esti dintre aia care incurcati intersectiile si f*&^#@ toata circulatia prin Bucuresti.
Cat te-a costat? Bicicleta adica si tot ce „ti-ai pus” pe ea…
Am si eu pe sor-mea / cumnata-miu / un var / o prietena tot asa nebuna de legat… Nu va inteleg…
Pericole publice frate: voi si taximetristii care treceti pe rosu si va faceti singuri regulile.
Am si eu o bicicleta super tare. Mi-am luat-o din Germania. E la tara. Poate o aduc sa nedam impreuna.
Si nu ti-e frica…
– de masini?
– ca ti-o fura?
– ca te prinde ploaia?
Bai, ai grija! Eu am auzit de un biciclist a patit-o din cauza ca…
Da mah, da’ la noi soferii nu sunt civilizati, nu sunt obisnuiti sa dea prioritate biciclistilor, cum e la… (Amsterdam de cele mai multe ori)
Da, am constatat ca acum e la super moda sa fii biciclist. Lasa ca e bine… decat alte fitze, mai bine biciclete.

Care esti biciclist? Tie ce-ti zice lumea? 😀

4 răspunsuri to “Biciclesc, deci exist…”

  1. Roxana 6 Iulie 2011 la 16:51 #

    Nu sunt biciclist, sunt de partea cealalta, a intrebatorilor, asa ca pot sa mai adaug ce intreb eu: 1. De cate ori ai cazut pana acum si cat de grav? 2. De ce nu porti casca? (pentru ca nimeni nu poarta casca)

  2. Cristina Constantinescu 6 Iulie 2011 la 17:01 #

    Roxana, nu imi amintesc sa fi cazut… Daca totusi am facut-o a fost ceva usor, dovada ca nici nu mai tin minte.
    Mi-e rusine sa recunosc ca nici eu nu port. 😦 La inceput am zis ca nu port pentru ca ma dau doar pe trotoare si pe piste de biciclete si nu e periculos. Apoi am prins incredere sa merg pe strada si tot n-am purtat.
    Si, sa fiu sincera, nu port si pentru ca imi strica parul casca. :D:D

  3. locke 7 Iulie 2011 la 8:35 #

    Eu biciclesc. Biciclesc incepator. Momentan nu imi zice nimeni nimic. Cel putin in fatza. Deoarece sunt sigura ca doamna accea pe care era sa o lovesc m-a injurat bine in gandul ei:))

Trackbacks/Pingbacks

  1. Biciclete de la Coca-Cola « Mr. Madpenguin - 6 Iulie 2011

    […] Cristina aflu ca este heavy user de bicicleta si ne da si cateva sfaturi,  in concediu la Sacele cunosc pe […]

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

