>Parisul in sunete

18 Iun

>Sunt la Paris de cateva zile. Am multe de povestit. Deocamdata toate sunt senzoriale si voi incepe cu muzica.

Ascult in masina http://mfmradio.fr – doar muzica frantuzeasca. Nu e clasicul acordeon, ci e muzica frumoasa, contemporana. Incercati, o sa va placa…

Asa am descoperit ca Vanessa Paradis mai canta:

Dar descoperirea no. 1 si aroma muzicala a vacantei este sigur Alain Souchon, „Foule sentimentale”. Am mai auzit-o, dar aici suna intr-un mare fel.

Bonus: azi am fost la Versailles. Printr-o intamplare fericita, desi nu platisem turul privat, am avut parte de o reprezentatie exclusiva a fantanilor din sala exterioara de bal. Poza de mai jos nu e a mea, e de aici. Vor veni si pozele mele, dar de miercuri incolo…

Pana atunci… care ati fost la Paris si ce NU ar trebui sa ratez?

2 răspunsuri to “>Parisul in sunete”

  1. germinia 18 Iunie 2011 la 12:14 #

    >ca sa nu ratezi nimic…indiferent ce…ramai acolo:)

  2. Cristina 19 Iunie 2011 la 0:52 #

    >mmm… nu inca. dar cine stie? 🙂

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

