>Pisica birmaneza de dat

6 Apr

>Pe 11 septembrie 2008, Freddie, Pisica Neagra (vezi foto), dadea nastere unei serii de pisoi foarte special colorati, dovada a multitudinii culturale din spatele blocului nostru, printre care si un pisi alb, imaculat. Albul imaculat s-a transformat in culoarea cremei de ou, cu pigmente maron accentuand urechile, botul si labutele (foto). In ciuda oricaror reguli genetice, ochii au ramas albastri, dar a pastrat expresia adorabila a mamei ei Negre. Desi ne-am dorit foarte mult sa pastram mama si fiica impreuna, sa se joace, sa traiasca in pace si intelegere, acest lucru a devenit o utopie. Pisica Neagra e extrem de geloasa si de suparata pe cea mica, asa ca ne-am hotarat sa punem punct scandalurilor si sa incercam sa ii gasim Junioarei o casa primitoare. Va asigur ca veti beneficia de cele mai adorabile giumbuslucuri, de cea mai amuzanta mutrita cu putinta si de cel mai sonor tors din istoria felina recenta. 🙂

Daca vreti sa o adoptati, lasati un comment si intram in legatura.

11 răspunsuri to “>Pisica birmaneza de dat”

  1. locke 7 Aprilie 2009 la 10:47 #

    >Ce mistoaka s-o facut fie-sa lu’ Neagra!;)

  2. madaalex22@yahoo.com 8 Aprilie 2009 la 16:29 #

    >vreau si eu un pui.madaalex22@yahoo.com

  3. cristina 8 Aprilie 2009 la 19:31 #

    >ti-am lasat un mail…

  4. Cris. 21 Aprilie 2009 la 17:53 #

    >draguteeeeee:dam dat peste blogul taudin intamplare:)) mi-am dat pe google un search al numelui meu [tot constantinescu cristina sunt si eu] si l-am gasit pe al tau:)scrii fain.

  5. Cristina 22 Aprilie 2009 la 7:09 #

    >@ cris – foarte tare. merci. deci noi, cu numele cristina constantinescu avem toate obiceiul sa ne google search-uim? nu te enerveaza cristina constantinescu, pr sau fost pr la tvr care ocupa primele rezultate? :))

  6. WildCat 7 Noiembrie 2009 la 10:37 #

    >Vreau sa zic ca am si eu o mica negresa. Parintii ei sunt identici cu cei ai junioarei tale. Am intrat aici special sa ii vad. O foarte mare coincidenta nu?

  7. Cristina 9 Noiembrie 2009 la 9:20 #

    >WildCat, haha :)), da,da foarte tare!

  8. Alex 17 Decembrie 2009 la 12:32 #

    >Ziua buna, Stiu ca a trecut ceva vreme de la momentul cand ati postat anuntul, am si eu insa o intrebare: Cunoasteti pe cineva care ar mai avea de dat pui de birmaneza?Multam mult,Alex

  9. Cristina 17 Decembrie 2009 la 20:50 #

    >alex, din pacate nu am idee…incearca site-uri de anunturi. imposibil sa nu gasesti. 🙂

  10. Anonymous 2 Februarie 2010 la 11:57 #

    >Rog si eu pentru copii mei,un motanel? Se paote si un raspuns..daca a mai facut ,desigur….Mii de multumiri!

  11. Cristina 2 Februarie 2010 la 11:59 #

    >anuntul e ffff. vechi si pisica-mama nu a mai facut pui intre timp. :(sunt insa site-urile de animale pline de anunturi, sigur gasesti o pisicuta pentru copiii tai. succes!

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

