>Fondurile de pensii, mana pentru media

17 Oct

>Specialistii in media ai Starlink Group, Brand Connection, Starcom si Mediaedge:cia estimeaza publicitatea la pensiile private la 10 – 15 milioane de euro, iar specialistii Media Direction estimeaza ca un fond de pensii investeste in promovare intre 600.000 si 1,5 milioane de euro.

Investitia neta in publicitate pana la sfarsitul anului 2007 este foarte mare datorita pilonului II de pensii, depasind 15 milioane de euro.

„Televiziunea va fi principalul canal de promovare, cu peste 10 milioane de euro (70%), urmata de presa scrisa, 2 milioane de euro (13%). Estimam ca investitia neta pe radio, cinema, outdoor si internet va atinge aproximativ 3 milioane de euro (17%)”, spune Eugen Terchila, executive director la Starlink Group.

Anunțuri

Ai ceva de zis? Lasa-mi un comentariu:

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: